اجرای طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل

اردبیل - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اجرای طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی خودرو و موتورسیکلت در این استان خبر داد.

سرهنگ سید حجت فتاحی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با هدف صیانت از اموال مردم، امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی و جلو گیری از فرسودگی وسایل نقلیه توقیفی طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی را اجرا می کند.

وی گفت: در طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه پلیس، امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش‌پرداخت فراهم شده و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اظهار کرد: مردم می‌توانند برای ترخیص وسایط نقلیه خود به دفاتر پلیس ۱۰+ و اپلیکیشن (پلیس من) مراجعه کنند.

سرهنگ فتاحی با اشاره به فرصت ایجاد شده برای مالکان وسایط نقلیه توقیفی بیان کرد: مالکان خودروهای توقیفی از این فرصت نهایت استفاده را کرده و نسبت به ترخیص وسایط نقلیه توقیفی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha