۲ شکارچی غیرمجاز در کوهبنان دستگیر شدند

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲
کد خبر: 85636700
۲ شکارچی غیرمجاز در کوهبنان دستگیر شدند

کرمان- ایرنا- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز ۲ راس کل وحشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، حسین روح الامینی روز چهارشنبه افزود: ماموران اجرایی یگان حفاظت این اداره کل حین گشت‌زنی و کنترل مناطق آزاد شهرستان کوهبنان (کوه کهن) در ۳۰ مهرماه متوجه صدای شلیک ۲ گلوله شدند.

وی ادامه داد: بنابراین ماموران تا پاسی از شب منتظر حضور شکارچیان در پایین دست کوه شدند اما به دلیل سردی هوا و خستگی منطقه را ترک کرده و از صبح امروز باز به منطقه مذکور برگشته و با فعال کردن همیاران محلی، محل اختفای شکارچیان را کشف کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان اظهار داشت: همچنین طی حکم قضایی و بازرسی از منازل شکارچیان در روستای پایین دست کوه، ۲ نفر دستگیر، لاشه یک راس کل وحشی و مقادیری از لاشه متعلق به یک راس کل وحشی دیگر به همراه یک قبضه سلاح گلوله زنی کالیبر ۲۷۰ متعلق به غیر و بدون مجوز حمل سلاح کشف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کوهبنان تصریح کرد: متخلفان دارای سابقه شکار غیرمجاز متعدد هستند که با دستور قاضی روانه بازداشتگاه شدند.

کوهبنان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha