۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 85636712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر علوم: دانشجویان نباید در فضای مجازی غرق شوند

بجنورد_ ایرنا_ معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشجویان می توانند با استفاده از فضای مجازی توانمندی های خود را در سطح جهان به نمایش بگذارند،گفت: فضای مجازی اقیانوس عمیقی است و نباید دانشجویان در این فضا غرق شوند.

به گزارش ایرنا، سعید حبیبا روز چهارشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین خراسان شمالی اظهار کرد: تلاش دانشجویان برای ورود به دانشگاه ستودنی است و این افراد در راه علم تلاش کرده اند و سعی دارند با هدف درست آینده کشور را تضمین کنند.

وی تصریح کرد: خداوند نعمت زیادی را نصیب دانشجویان کرده است و این قشر باید قدردان باشند و با تمام وجود درس بخوانند و برای آینده کشور برنامه ریزی کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه دانشجویان در تمامی زمینه های علمی جهان تاثیرگذار باشند افزود: زمان کوتاه است و باید از این فرصت در علم اندوزی بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان برای اینکه در آینده دانشمندی اثرگذار در جهان باشد باشند مطالعات را از ابتدای ترم آغاز کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دسترسی به اینترنت و فضای علمی وظیفه دانشجویان را سنگین‌تر کرده است و باید از این امکانات استفاده بیشتری کرد.

رئیس سازمان امور دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان از فضای مجازی کمک بگیرند تا توانمندی خود را در سطح جهان به نمایش بگذارند.

وی افزود: تک تک دانشجویان دارای توانمندی خاص هستند و برای رسیدن به تحقیقات علمی نیاز به زبان آموزی دارند و زبانی غیر از فارسی را تقویت کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: برای اینکه انسانی اثرگذار باشید باید خوب علم فرا گیرید و انسانی تک بعدی نباشید و در جهات مختلفی رشد کنید.

وی اضافه کرد: سعی کنید با قرآن دوست باشید و این کتاب آسمانی را حتی شده یک آیه در روز بخوانید تا نور در زندگی شما روشن شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان حقوقی دارند که باید با این مقررات دانشگاه آشنا باشند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha