معاون اجرایی رئیس جمهور: تمامیت ارضی مانند جان است، از آن کوتاه نمی‌آییم

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: بوموسی، جزیره‌ای ایرانی است که سال‌های سال جزئی از وطن‌مان است؛ تمامیت ارضی برای ما مانند جان است و هرگز از آن کوتاه نمی‌آییم.

محمدجعفر قائم‌پناه ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه تودیع و معارفه سرپرست صندوق کارآفرینی امید در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: لایحه بودجه ۱۴۰۴ یک لایحه شفاف است و تغییرات اساسی دارد و کمک رهبر معظم انقلاب در شفافیت بودجه و کسری آن موثر بوده است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی لایحه بودجه ۱۴۰۴ تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، شفافیت بودجه و توجه به بخش‌های کم درآمد جامعه است، به‌ویژه اینکه افرادی که کمتر از ۲۴ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از معافیت مالیاتی برخوردار شدند تا کمکی در جهت رفع مشکلات مالی آنان توسط دولت انجام شده باشد.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان دیروز (سه‌شنبه، اول آبان ماه) پس از حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و ایراد سخنانی، بخش نخست لایحه بودجه ۱۴۰۴ را به هیات رئیسه مجلس تقدیم کرد.

بر اساس ماده واحده بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ کل کشور متشکل از چهار زیربخش شامل «احکام»، «سقف منابع بودجه عمومی دولت»، «ترازهای عملیاتی، سرمایه‌ای و مالی» و «فروض برآورد منابع و مصارف» است.

از حیث منابع و مصارف بودجه کل کشور بالغ بر ۱۱۸ میلیون و ۹۶۶ هزار میلیارد (۱۱۸,۹۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha