عضو انجمن زرتشتیان تهران: سکوت جهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه بار است

تهران- ایرنا- عضو انجمن زرتشتیان تهران گفت: سکوت جامعه جهانی در برابر کشته شدن انسان‌های بی دفاع، زنان و کودکان در غزه و لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه بار است.

موبد پدرام سروش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: آن‌چیزی که فاجعه‌بار است سکوت جامعه جهانی است، کشته شدن انسان‌هاست؛ در حالی که باید نسبت به آن حساسیت داشته باشد، در هیچ فرهنگ بشری و فرهنگ دینی، کشته شدن انسان‌ها نمی‌تواند مایه افتخار باشد.

سروش‌پور گفت: اکنون در غزه و لبنان شاهدیم افراد بی‌گناه و کودکان و زنان قربانی سیاست‌های نادرست اشغالگران و جنگ افروزان می‌شوند، جامعه بشریت را زیر سوال برده است، جامعه زرتشتی همراه با جامعه دینی جنایت این رژیم را محکوم می کند.

عضو انجمن زرتشتیان تهران: سکوت جهان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فاجعه بار است
موبد پدرام سروش‌پور عضو انجمن زرتشتیان تهران

وی تاکید کرد: موضع جامعه زرتشتیان در قبال اقدام‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی کاملا مشخص بوده است، جدای از بحث‌های سیاسی که ما همیشه هم‌حضور با کل ملت ایران در تمام حرکت‌ها بودیم، فرهنگ زرتشتی فرهنگی صلح‌جو و فرهنگی است که به انسان‌ها و عقاید انسان‌ها و احترام گذاشتن به این عقاید، سرزمین و ملک‌شان اعتقاد دارد.

سروش‌پور تصریح کرد: جامعه زرتشتی ما به صورت یکپارچه، بیانیه‌ داد و بر اساس آن، حمایت کامل خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب و تمام کارهایی را که انجام می‌شود، اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha