قاچاقچی سیگار در تبریز هفت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جریمه شد

تبریز - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاقچی سیگار در تبریز سه برابر ارزش کالا معادل هفت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جریمه شد.

«صمد حضرتی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل نیروی انتظامی تبریز ۵۱۷ باکس سیگارت خارجی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۷۵ میلیون ریال را از یک دستگاه خودروی سواری پژو کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی اظهار کرد: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تبریز به پرونده رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی اوراق پرونده به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

جریمه سه میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در عجبشیر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین از جریمه سه میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریالی قاچاقچی موتورسیکلت در عجبشیر خبر داد.

حضرتی گفت: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی عجبشیر به پرونده قاچاق یک دستگاه موتورسیکلت ۱۰۰۰سی سی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه با بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، قاچاقچیان کالا در آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال به دنبال رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۹۹۴ پرونده قاچاق، به پرداخت پنج هزار و ۵۳۱ میلیارد و ۴۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha