وعده کاپیتان به هواداران: قول می‌دهیم استقلال به جایگاه اصلی خود برگردد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم استقلال گفت: با آمدن سرمربی جدید ما این قول را به هواداران می‌دهیم که استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

به گزارش ایرنا، سیدحسین حسینی سنگربان تیم استقلال پس از شکست برابر النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا و بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست نیاوردیم. قبل از بازی همه یک دل شده بودیم تا نتیجه بگیریم و به نظرم خوب بازی کردیم ولی حیف دقایق آخر گل خوردیم.

وی در واکنش به عملکرد خوب خود مقابل النصر اظهار داشت: من وظیفه‌ام را انجام دادم و مثل سایر بچه‌ها تلاش کردم برای تیم مثمر ثمر باشم.

سنگربان استقلال در خصوص سرمربی جدید عنوان کرد: حاشیه‌های زیادی از اول فصل داشتیم که مطمئنا روی روح و روان و عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود. اتفاقاتی که رخ داد و نتایجی که نگرفتیم و فشاری که روی کادرفنی و مدیریت بود روی عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذاشت. مطمئنم با آمدن سرمربی جدید ما این قول را به هواداران می‌دهیم که استقلال را به جایگاه اصلی خود برگردانیم. از هواداران خواهش می‌کنم این چند دستگی را کنار بگذارند تا استقلال موفق شود.

حسینی در واکنش به اینکه بازی اگر در ایران بود استقلال نتیجه می‌گرفت، بیان کرد: بازی اگر در ایران باشد چمن خوبی نخواهیم داشت از آن‌طرف چون حریفان بازیکنان با کیفیتی دارند شاید نتوانند بازی کنند. دنبال بهانه نیستیم اما بازی در دوبی و گرمای هوا آزار دهنده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha