پشتیبان حضور فعالان گردشگری اصفهان در رویداد جهانی «فیتور» اسپانیا هستیم

اصفهان-ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: فعالان گردشگری اصفهان برای شرکت در نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا مورد پشتیبانی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا امیر کرم‌زاده روز چهارشنبه در نخستین میز گردشگری اصفهان و اروپا با حضور برخط رایزن اول سفارت ایران در اسپانیا در هتل چهارباغ اصفهان افزود: اصفهان تمایل دارد با اسپانیا به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو گردشگری بیش از گذشته ارتباط داشته باشد، از این رو مصمم هستیم در نمایشگاه فیتور به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گردشگری جهانی حضور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی در این راستا از فعالان گردشگری حمایت کرده و در پی جلب کمک سایر نهادهای مرتبط استان برای شرکت در این نمایشگاه است.

کرم‌زاده گفت: همچنین در نمایشگاه آتی گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان از نمایندگان فعال گردشگری اسپانیا دعوت خواهیم کرد.

کرم‌زاده تاکید کرد: با پیروی از شعار وفاق ملی دولت چهاردهم، به دنبال جلب همکاری تمامی ذینفعان گردشگری در کشور و استان هستیم.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه فیتور اسپانیا یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت گردشگری در بازار اسپانیا و اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا شناخته می‌شود که به عقیده کارشناسان گردشگری، فضای تجاری مناسبی برای حضور، گردهمایی و ملاقات‌های متعدد و مفید در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی، گردانندگان تورها، هتل‌ها، مشاورین و کارشناسان توسعه صنعت گردشگری و سایر متخصصین این حوزه قرار می‌دهد.

نمایشگاه فیتور ۲۰۲۵ از سوم تا هفتم بهمن ۱۴۰۳ با حضور فعالان حوزه گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، شرکت‌های هواپیمایی، هتل‌ها و صنایع وابسته از کشورهای مختلف در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در پایتخت کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha