اجرای اصلاح هندسی در معابر جنوب شرق پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح اصلاح هندسی نقاط مختلف، ناایمن و حادثه‌خیز منطقه با هدف روانسازی، ایمن‌سازی و کاهش مخاطرات ترافیکی در این منطقه خبر داد.

امیر شهرابی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات جدول‌بندی و اصلاح هندسی برخی تقاطع‌ها و مسیرهای عبوری پرتردد این منطقه از جمله هجرت و تجاره اجرایی و عملیاتی شده تا از این طریق علاوه بر سهولت تردد مردم، در کاهش مشکلات ویژه شهروندان نیز موثر باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه ایمن‌سازی شبکه معابر شهری و بزرگراهی از اولویت برنامه‌های ترافیکی شهرداری این منطقه است همه تلاش خود را در راستای اجرای برنامه‌هایی این چنینی در راستای تسهیل تردد مردم در منطقه ۱۴ تهران بکار گرفته می‌شود.

شهرابی همچنین به پایان عملیات جدول‌بندی و اصلاح هندسی تقاطع خیابان عجب گل و مخبر جنوبی در این منطقه اشاره کرد و گفت: همچنین طرح اصلاح هندسی تقاطع خیابان تکیه اکبرآبادی و عمو شیخی نیز در این منطقه از شهرداری تهران در مرحله پایانی است.

اجرای اصلاح هندسی در معابر جنوب شرق پایتخت

وی تاکید کرد: به منظور بهسازی و ساماندهی بخشی از شبکه‌ ارتباطی درون شهری و تسهیل و تسریع در تردد شهروندان، طرح اصلاح هندسی در بیش از ۶ تقاطع و نقاط حادثه‌خیز در این منطقه اجرایی و عملیاتی شده است.

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری علاوه بر تاثیر مثبت در موضوع ترافیک بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و برخی معضلات اجتماعی را در شهر کاهش می‌دهد که بر این اساس در کنار مناسب‌سازی معابر، بهسازی تجهیزات ترافیکی، ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در شریان‌های اصلی و تقاطع‌های پُرتردد در دستور کار است و با انجام برنامه‌های بازدیدهای میدانی تلاش می‌شود که روند احداث این طرح‌های مهم سرعت بخشیده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha