۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85637425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری اعضای گروه کلاهبرداری تلگرامی در کرج 

۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷
کد خبر: 85637425
دستگیری اعضای گروه کلاهبرداری تلگرامی در کرج 

کرج - ایرنا- جانشین انتظامی البرز گفت: هشت عضو گروه ‏کلاهبرداری تلگرامی که با نوشتن آگهی جعلی فروش گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی در یک کانال تلگرامی از ۲۵۰ نفر شهروند، کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار محمد نادربیگی روز چهارشنبه اظهار کرد : با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه صفحه‌ای در تلگرام اقدام به تبلیغ لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه با قیمت مناسب کرده اما پس از واریز پول، کالایی برای ما ارسال نشده و اقدام به کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد مالباختگان پس از مشاهده آگهی فروش لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه یکی از کانال های تلگرامی با شخص آگهی دهنده تماس برقرار کرده و با توجه به درخواست فروشنده اقدام به واریز پول به حساب وی می کنند ولی فروشنده نه تنها کالایی برای آن ها ارسال نمی کند بلکه پاسخگوی تماس های آنان نیز نبود.

وی اضافه کرد: ماموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۶ نفر از اعضای این باند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی آنان را در نقاط مختلف شهرستان کرج دستگیر کنند.

نادربیگی با اشاره به اینکه ۲ نفر از همدستان این ۶ کلاهبردار نیز که اقدام به تهیه تعدادی کارت بانکی به نام افراد بی سواد و معتادان متجاهر برای استفاده از عمل مجرمانه خود می کردند گفت: تاکنون ۲۵۰ نفر از قربانیان این پرونده شناسایی شده و ارزش کلاهبرداری صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
درگیری در کرج قتل جوان ۲۳ ساله را رقم زد

دستگیری اعضای گروه کلاهبرداری تلگرامی در کرج 


ربیس پلیس آگاهی البرز از قتل جوانی ۲۳ ساله در پی یک نزاع ‏و درگیری در یکی از پارک های شهرستان کرج خبر داد‎. ‎

سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰مبنی بر قتل یک جوان ۲۳ ساله در اثر جراحت ناشی از چاقو، گروهی از تیم اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی میدانی صحنه جرم مشخص شد در اثر نزاع و درگیری ۲ جوان ۲۳ ساله یکی از آنان با استفاده از چاقو اقدام به وارد کردن ضرباتی به نفر مقابل کرده که فرد مجروح به بیمارستان منتقل اما با توجه به جراحت های ناشی از چاقو خوردگی در بیمارستان فوت می شود.

شجاعی افزود : با پیگیری و تلاش صورت گرفته ماموران، قاتل و ۲ نفر دخیل در این درگیری شناسایی و دستگیر شدند و همگی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه انگیزه های قاتل از انجام قتل موضوعات شخصی عنوان شده گفت: خویشتن‌داری و سعه صدر در بسیاری مواقع می تواند از بروز این چنین حوادثی جلوگیری به عمل آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha