۲ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85637494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: «مینی‌وُرلد» باید به پایگاه بزرگ گردشگری تبدیل شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: با برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها و نمایشگاه‌های فصلی در مجموعه تفریحی و توریستی «مینی‌ورلد»، این مجموعه باید به یک پایگاه بزرگ گردشگری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حمید ملانوری‌شمسی عصر چهارشنبه در بازدید از مجموعه تفریحی و توریستی مینی‌ورلد(جهان کوچک) ملایر افزود: این شهرستان با ۳۰۰ اثر و بنای تاریخی، یکی از نقاط تاریخی و جذاب گردشگری استان همدان است.

وی ایجاد این مجموعه زیبا و در خور توجه را حاصل نکته‌سنجی و دقت مدیران این شهرستان دانست و بیان کرد: مینی‌ورلد مجموعه بسیار زیبایی است که به دلیل وجود نمادهای شاخص داخلی و خارجی، می‌تواند انگیزه حضور گردشگر را به این منطقه افزایش دهد و جذابیت لازم را ایجاد کند.

استاندار همدان ادامه داد: این مجموعه از نظر موضوعیت و نوع طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

استاندار همدان: «مینی‌وُرلد» باید به پایگاه بزرگ گردشگری تبدیل شود

ملانوری حمل و نقل را یکی از زیرساخت‌های مهم گردشگری دانست و افزود: به دلیل وجود راه‌های منتهی به ۶ استان و آمد و شد نزدیک به ۱۸ استان به مناطق مرزی کشور از استان همدان و وجود زیرساخت‌های ریلی و فرودگاه و حمل و نقل هوایی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، این استان می‌تواند یکی از پایگاه‌های گردشگری کشور باشد.

وی بیان کرد: در شاخه‌ها و محورهای مختلف گردشگری همچون گردشگری تاریخی، گردشگری جغرافیایی، علمی، فرهنگی، گردشگری سلامت و شاخه‌های جدیدی همچون گردشگری خواب، لهجه و زبان، این منطقه استعداد لازم را دارد.

استاندار همدان: «مینی‌وُرلد» باید به پایگاه بزرگ گردشگری تبدیل شود

استاندار همدان گفت: ملایر هم یکی از شهرستان‌های خوب و با استعداد این حوزه است و از نظر موقعیت جغرافیایی، طبیعی، آثار و ابنیه گران‌سنگی و برندهای جهانی مبل و منبت و انگور، می‌تواند یکی از خاستگاه‌ها و نقاط پر مراجعه گردشگری داخلی و خارجی باشد و ما نیز به تناسب این ظرفیت، توجه و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا؛ فاز دوم مجموعه تفریحی و ترویستی "مینی‌وُرلد" (جهان کوچک) ملایر به عنوان اَبَرپروژه گردشگری کشور با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به وسعت ۴۸ هکتار هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان در سفر یکروزه به شهرستان ملایر از طرح‌های گردشگری و اقتصادی و بخش‌های مختلف مجموعه مینی‌ورلد بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha