۲ آبان ۱۴۰۳، ۲۱:۱۹
کد خبر: 85637563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسین‌زاده: خوشحال هستم دو گل زدم/ نیمکت‌نشینی تیم ملی هم افتخار است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: اینکه من توانستم در این بازی دو گل برای تراکتور به ثمر برسانم بسیار خرسند هستم و امیدوار من و تراکتور به روند خوبمان ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، امیر حسین حسین‌زاده بازیکن تیم فوتبال چهارشنبه شب در نشست خبری پس از پایان بازی با روشن تاجیکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا،اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم از اینکه تراکتور توانست در این مسابقه به برتری با ارزش و مهمی دست پیدا کند.

وی افزود: تراکتور در این مسابقه می‌توانست گل‌های بیشتری را وارد دروازه روشن تاجیکستان کند، ما فرصت‌های بسیار خوبی را برای گلزنی در این مسابقه داشتیم.

بازیکن تراکتور خاطرنشان کرد: اینکه من توانستم در این بازی دو گل برای تراکتور به ثمر برسانم بسیار خرسند هستم، امیدوار من و تراکتور به روند خوبمان ادامه دهیم.

حسین‌زاده همچنین تصریح کرد: حضور در تیم ملی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، نشستن روی نیمکت تیم ملی هم باعث افتخار است و رفته رفته به ما هم بازی می‌رسد و در حال کسب تجربه هستیم.

وی گفت: بازیکنان بزرگی در تیم ملی حضور دارند. من سعی و تلاش می‌کنم تا فرصت بازی به دست آورم.

تیم فوتبال تراکتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا سطح۲، برابر روشن تاجیکستان به پیروزی رسید ۳ بر یک رسید و به صدرنشینی در گروه A ادامه داد.

امیرحسین حسین‌زاده ستاره تراکتور در این مسابقه بود و توانست با زدن دو گل نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha