استاندار تهران شهادت سیدهاشم صفی الدین را تسلیت گفت

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران در پیامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت «سیدهاشم صفی الدین» رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، بر تداوم راه آن شهید تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، در پیام تسلیت محمدصادق معتمدیان که روز پنجشنبه صادر شد، آمده است: شهادت عالم مجاهد شهید «سید هاشم صفی الدین» داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم است، اما طبق آیه ۱۱۰ سوره یوسف، وعده نصرت خدا خلاف نخواهد شد و نیز قهر و انتقام پروردگار از بدکاران عالم باز نمی‌گردد.

استاندار تهران در ادامه پیام خود افزود: دشمن جنایتکار صهیونیستی گمان می‌کند، با ترور سران جبهه مقاومت و مبارزان جسور و سلحشور می‌تواند، در عزم راسخ آزادی خواهان جهان برای مبارزه با جنایتکاران خللی وارد کند، اما نمی‌داند تا زمانی که ظلم، جنایت و اشغالگری وجود دارد، بی شک مبارزه و مقاومت نیز تداوم خواهد داشت.

معتمدیان تاکید کرد: خون مبارزان و مجاهدان گریبان رژیم دژخیم اشغالگر را خواهد گرفت.

استاندار تهران ادامه داد: ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت عالم مجاهد فی سبیل الله به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همرزمان شهید در محور مقاومت و تمام حامیان جبههٔ مقاومت در سراسر جهان، بر تداوم راه آن شهید فقید تا نابودی اشغالگران تاکید می‌کنم.

به گزارش ایرنا، روز گذشته حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از شهادت رییس شورای اجرایی خود در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

در بیانیه حزب الله در این باره آمده است: سید هاشم صفی الدین بیشتر عمر خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد، در طول سالیان متمادی عمر شریف خود، با مسوولیت پذیری و توانمندی، شورای اجرایی، موسسات و یگان‌های آن را مدیریت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha