برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد/ هشدار وزش باد خسارت‌زا

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همراه با رعد و برق و احتمال برف،تگرگ و کولاک بویژه در مناطق سردسیر و کوهستانی همراه با وزش باد شدید خسارت زا مناطق مختلف این استان را امروز و فردا (جمعه) مناطق مختلف فرا می گیرد.

آیدا فاروقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت مه آلودگی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در رفت و آمد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روند کاهش دمای هوا در استان خراسان رضوی تا صبح شنبه هفته آینده ادامه دارد، عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، دمای هوای مشهد بین ۱۲ تا ۹ درجه در نوسان بوده که بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۴ درجه و کمینه دمای هوای این شهر به هفت درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: خوشاب با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی ادامه داد: در این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در شبانه روز گذشته از ۳۵ ایستگاه هواشناسی در خراسان رضوی، ۱۲ ایستگاه بارندگی داشته اند که بیشترین مربوط به فریمان با ۱۱ میلیمتر بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha