۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85638239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد مدیریت بحران سبزوار هشدار نارنجی داد

۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹
کد خبر: 85638239
ستاد مدیریت بحران سبزوار هشدار نارنجی داد

سبزوار- ایرنا - دبیرخانه ستاد هماهنگی، پیشگیری و مدیریت بحران سبزوار نسبت به احتمال وقوع بارش رگباری توام با رعد و برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلاب و وزش باد شدید همراه با خسارت در این شهرستان غربی خراسان رضوی هشدار داد.

به گزارش ایرنا، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه سبزوار با صدور اطلاعیه ای، مستند به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان در سوم آبان ۱۴۰۳ تاکید کرد: این وضعیت متاثر از تقویت سامانه ناپایدار فعال در استان، ممکن است از امشب - پنجشنبه شب - منجر به لغزندگی و یخ زدگی محورها، تشکیل مه و کاهش دید، بروز اختلال در فعالیت شبکه حمل و نقل در سطح منطقه شود.

در این اطلاعیه از شهروندان، گردشگران، کوهنوردان و مسافران خواسته شده است از توقف و نصب چادر در حاشیه رودخانه ها، مناطق مستعد جریان سیلاب، مسیل ها، مناطق دارای شیب زیاد و به ویژه اماکن تفریحی؛ پارک های جنگلی، ارتفاعات و تفرجگاه های سیل خیز پرهیز کنند.

ستاد مدیریت بحران سبزوار همچنین هرگونه توقف، اسکان، برپایی چادر و اتراق در کنار رودخانه ها و کانال های آب را اکیدا ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام هواشناسی،‌ فعالیت سامانه جدید بارشی بسیار ناگهانی است و اثراتی همچون ایجاد رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌های فصلی و اختلال تردد در جاده های ارتباطی را درپی خواهد داشت.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha