به گزارش ایرنا از روابط عمومی بیمه ملت، در ادامه سیاست گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بیمهای باکیفیت به بیمهشدگان در سراسر کشور، علیرضا یزداندوست مدیرعامل به همراه اعضای هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، از شعبه زنجان بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی روند کار و خدمترسانی به بیمهشدگان به ویژه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری صورت گرفت، یزداندوست ضمن دیدار با پرسنل این شعبه از تلاشهای آنان و نمایندگان شرکت در استان زنجان در جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمهشدگان قدردانی کرد.
مدیرعامل بیمه ملت ضمن اشاره به اهمیت نقش بیمه در زندگی افراد و کسبوکارها، بر لزوم ارائه خدمات باکیفیت و بهروز به بیمهگذاران تاکید کرد.
وی گفت: بیمه ملت همواره در تلاش است تا با بهرهگیری از فناوریهای نوین و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان، سطح خدمات خود را ارتقا دهد و پاسخگوی نیازهای روزافزون مشتریان باشد. تکریم اربابرجوع و ایجاد رضایتمندی در آنها، از مهمترین اولویتهای ما است.
یزداندوست همچنین بر ضرورت سادهسازی فرآیندهای بیمهای و کاهش زمان انتظار مشتریان تاکید کرد و از کارکنان شعبه خواست تا با ارائه راهکارهای نوآورانه، به بهبود عملکرد شعبه کمک کنند.
شایان ذکر است که شعبه زنجان بیمه ملت در مردادماه سال جاری به عنوان بیست و دومین شعبه این شرکت افتتاح شده بود. این شعبه با هدف ارائه خدمات بیمهای متنوع به شهروندان استان و افزایش سطح رضایتمندی بیمهشدگان راهاندازی شده است.
نظر شما