۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 5678
کد خبر: 85638339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلمب ۸۶ واحد صنفی در قزوین با نصب بنر

۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85638339
پلمب ۸۶ واحد صنفی در قزوین با نصب بنر

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۸۶ واحد صنفی این استان طی سال جاری با نصب بنر اعلام جرم و تخلف پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا حسن پور روز دوشنبه در کمیته نظارت بر فرآیند عرضه و توزیع مایحتاج عمومی و کالای اساسی قزوین اظهار کرد: تاکنون در حوزه کالا و خدمات پنج هزار و ۱۵۷ پرونده تشکیل شده که پنج هزار و ۱۲۹ پرونده مختومه و ۹۸ درصد پروندها رسیدگی شده است.

وی اضافه کرد: به واسطه رسیدگی به پروندهای تشکیل شده ۲۷۶ میلیارد ریال محکومت برای واحدهای صنفی قزوین صادر شده که در این راستا بیشترین تخلفات مربوط به نانوایی ها، مشاورین املاک و صنف فروشندگان مرغ و ماهی بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین تخاطرنشان کرد: درج نشدن قیمت کالا، گران فروشی و رعایت نکردن دستوالعمل های بهداشتی و صنفی از فراوان ترین دلایل تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی بوده و بیشترین بازرسی ها نیز از نانوایی ها، لباس و پوشاک، فروشگاه و مغازه های عرضه مواد غذایی، میوه و سبزی فروشی، مشاورین املاک و رستوران ها صورت گرفته است.

حسن پور یادآور شد: سه هزار و ۵۶۸ پرونده به مراجع اجرای احکام رفته و سه هزار و ۵۰۰ پرونده رسیدگی و مختومه شده و جمع کل محکومیت ها نیز معادل ۱۵۶ میلیارد بوده که از این میزان ۱۳۴ میلیارد ریال وصول شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha