۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85638370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر فوتسال؛ هتریک سیرجانی‌ها برابر فرش‌آرا

کرمان - ایرنا - تیم فوتسال گهر زمین سیرجان در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه سه بر یک مقابل تیم فرش آرا به برتری رسید تا مشهدی‌ها با جای گرفتن در رتبه سیزدهم جدول رده بندی، به منطقه خطر سقوط اضافه شده باشند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتسال گهر زمین سیرجان و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه در سالن امام علی(ع) سیرجان آغاز و شاگردان حسین افضلی در این مسابقه موفق شدند که به روند پیروزی‌های این تیم پس از تعطیلات لیگ برتر ادامه دهند.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان در ابتدای این مسابقه توسط محمدامین شجاعی فر (۲ گل) و علی عسکری به گل رسید و میهمان نیز فقط توانست یکی از گل های خورده را توسط سعید سروری جبران کند تا این بازی با نتیجه سه بر یک خاتمه یابد.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان با این برد ۱۵ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار گرفت اما فرش آرای مشهد ۶ امتیازی باقی ماند تا به رتبه سیزدهم سقوط کرده باشد و خطر سقوط به دسته پایینتر را بیخ گوش خود حس کند.

تیم فوتسال گهر زمین سیرجان روز پنجشنبه هفته آینده در هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور میزبان مس سونگون است و فرش آرا مشهد نیز روز جمعه هفته آینده به مصاف فولاد زرند ایرانیان می رود.

فولاد زرند ایرانیان به عنوان دیگر نماینده استان کرمان در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور نیز عصر امروز پنجشنبه میهمان پالایش نفت بندرعباس بود که این بازی را با نتیجه چهار بر سه به حریف خود واگذار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha