۴ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85638373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد نفت سفید مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان غربی توزیع شد

مهاباد- ایرنا- سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: ۷۰ درصد سهمیه نفت سفید خانوارهای مناطق سخت‌گذر در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی توزیع شد.

ابراهیم پوریزدانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین ۶۰ درصد سهمیه نفت سفید مورد نیاز خانوارهای شهری و روستایی مناطق غیر سخت‌گذر ۱۱ شهرستان جنوب این استان با موفقیت توزیع شده است.

وی با اشاره به کوهستانی و سردسیر بودن اکثر مناطق تحت پوشش منطقه میاندوآب، افزود: اطلاع رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره‌سازی سهمیه نفت سفید خانوارها در سطح منطقه با هماهنگی فرمانداری‌ها و همچنین توزیع سوخت با استفاده از زیرساخت بانکی انجام شده است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فعالیت ۲۵۳ باب فروشندگی اختصاصی، تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در این منطقه اظهار کرد: سوخت مورد نیاز ۳۸ هزار خانوار تحت پوشش منطقه توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاهای مناطق فاقد گاز شهری، انجام می‌شود.

پور یزدانی بیان کرد: سهمیه سوخت سالیانه هر خانوار شهری (خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی) بر اساس تعداد نفرات و اقلیم محل اقامت متغیر است و این خانوارها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی مربوطه برای دریافت سهمیه خود در فاصله‌های زمانی تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده نفتی، مسئولیت تأمین و توزیع چهار نوع فرآورده را به یازده شهرستان جنوب استان آذربایجان غربی بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha