۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85638851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیانت‌های امریکا به ایرانیان برای نسل جوان بازگو شود

کیش- ایرنا- خطیب موقت نماز جمعه کیش با اشاره به برخی خیانت‌های امریکا به مردم ایران در طول تاریخ همچون تحقیر مردم با قانون کاپیتولاسیون، گفت: این خیانت‌ها و دشمنی‌های تاریخی امریکا باید به نسل جوان بازگو شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحمان یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای مردم ایران عزت و احترام به ارمغان آورد، اظهار کرد: پیروزی خون بر شمشیر در برابر رژیم ستم شاهی، هشت سال دفاع مقدس، پیشرفت در حوزه‌های علمی و درمانی، مقاومت در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه و عملیات‌های وعده صادق تنها بخشی از اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی در ادامه با اشاره جنایات و قتل عام انجام شده در غزه به پشتیبانی غرب از صهیونیست‌ها، بیان کرد: طبق وعده الهی ظلم پایدار نخواهد ماند و نابود خواهد شد؛ حق همانند سیل طغیان‌گر مسیر خود را خواهد یافت و به زودی همگی شاهد آن خواهیم بود.

خطیب موقت نماز جمعه کیش ادامه داد: امروز نه تنها مردم مسلمان بلکه تمامی مردم آزاده جهان بر جنایتکاری رژیم صهیونیستی ایمان قلبی پیدا کردند و رفته رفته در مسیر مقاومت قد علم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جریان مقاومت با دستان خالی نشان داد که چگونه می‌توان با ایمان راسخ به مسیر خود، در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیست ایستاد و تن به ذلت نداد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha