۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85638887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوول روابط عمومی سپاه البرز: تقویت زیر ساخت های رسانه ای ضروری است

کرج - ایرنا - مسوول روابط عمومی سپاه استان البرز با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در اطلاع‌رسانی دقیق و سریع، به ویژه در شرایط جنگ نرم و تبلیغات دشمن گفت: تقویت زیرساخت‌های رسانه‌ای و افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه ضروری است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار "رمضانعلی چوبداری" روز جمعه در دوره آموزشی ویژه خبرنگاران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) استان البرز افزود: امروز شبکه‌های اجتماعی با روند پیچیده، محتوا را بر اساس علایق و رفتار کاربران پایش و به آن ها نمایش می‌دهند.

وی با بیان اینکه "خبرنگاران بسیجی، آینده‌سازان رسانه انقلاب هستند"، بر اهمیت آموزش و توانمندسازی این قشر تاکید کرد.

چوبداری افزود: با برگزاری چنین دوره‌هایی، ما در واقع روی نسل آینده رسانه سرمایه‌گذاری می‌کنیم، خبرنگاران بسیجی با کسب دانش و مهارت‌های لازم، می‌توانند در خط مقدم مقابله با جنگ نرم قرار گیرند و نقش مؤثری در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق ایفا کنند، اما تهدیدات تنها به همین جا ختم نمی‌شود.

وی با اشاره به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تاکید کرد که این شبکه ها به ابزاری قدرتمند در دست دشمنان تبدیل شده‌اند.

مسوول روابط عمومی سپاه استان البرز با اشاره به نمونه‌هایی از استفاده دشمنان از این شبکه ها برای ایجاد تفرقه و ناامیدی در جامعه، هشدار داد که این موضوع تهدیدی جدی برای امنیت ملی و انسجام اجتماعی است.

وی همچنین بر اهمیت افزایش آگاهی مردم نسبت به این موضوع و لزوم تقویت سواد رسانه‌ای تاکید کرد.

چوبداری ، از خبرنگاران بسیجی خواست تا با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، نقش مهمی در مقابله با تبلیغات دشمن و تقویت انسجام ملی ایفا کنند.

در دوره آموزشی ویژه خبرنگاران بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) استان البرز ، شرکت‌کنندگان با مباحثی همچون اصول خبرنگاری و همچنین به اهمیت رعایت اخلاق حرفه‌ای در خبرنگاری و مقابله با اخبار جعلی آشنا شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha