۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85639258
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

عربستان سعودی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد

تهران - ایرنا - عربستان سعودی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت و زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان(واس)، در بیانیه وزارت خارجه این کشور آمده است: تجاوز نظامی که جمهوری اسلامی ایران در معرض آن قرار گرفت نقض حاکمیت و نقض قوانین و عرف بین المللی است و عربستان سعودی آن را محکوم می‌کند.

عربستان سعودی همچنین خواهان بالاترین سطح خویشتنداری همه طرف ها و کاهش تنش و پایان درگیری ها در منطقه شد.

وزارت خارجه عربستان نسبت به عواقب ادامه درگیری‌های نظامی در منطقه هشدار داد و از همه طرف‌ها خواست تا با انجام حداکثر خویشتن‌داری، تنش را کاهش دهند.

عربستان از جامعه بین‌المللی و طرف‌های با نفوذ و فعال خواست که نقش و مسئولیت‌های خود را در راستای کاهش تنش و پایان دادن به درگیری‌ها در منطقه انجام دهند.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هر گونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha