۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85639285
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ایلام سرفراز همچنان در آرامش

۵ آبان ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبر: 85639285
ایلام سرفراز همچنان در آرامش

ایلام- ایرنا - اینجا ایلام است، سرزمین طلوع خورشید، سرزمین شیرزنان و شیرمردان غیور و مرزدار شجاع و نترس که در برابر حمله و طوفان هشت سال جنگ تحمیلی خم به ابرو نیاورد و اکنون همچنان سرفراز و در آرامش.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هشت سال دفاع مقدس، توپ و تانک و بیش از ۳۰۰ بار حمله هوایی ذره‌ای از عظمت کوه‌های این سرزمین و غیرت و شجاعت مردمانش کم نکرد و حالا در حالی که رسانه‌های بیگانه در بوق و کرنا می‌کنند که ایلام مورد تجاوز رژیم غاصب اسرائیل شده، بدانند که اینجا هیچ خبری نیست.

مردم در آرامش در خواب ناز، کودکان صبح راهی مدرسه شدند، کارمندان و کارگران راهی محل کار و زنان خانه دار راهی خرید، هیچ خبری از ترس و دلهره و دل نگرانی پس از حمله نبود و نیست.

این سرزمین مأمن شهدای هشت سال دفاع مقدس است، ایلام سرفراز از جنگ دیروز با وجود همه زخم های که از بمباران‌های قبل بر تن دارد و سال‌ها از توسعه و زیرساخت عقب مانده است همچنان مدافع و سپر این سرزمین استوار حافظ مرزهای کشور است.

بسیاری از شهروندان از ماجرای حمله و صدای انفجار هیچ اطلاعی ندارد و این خود حکایت از ناکامی و زبونی رژیم اسرائیل است که جرات حمله به جمهوری اسلامی ایران را نداشته و تنها برای اینکه در جهان بیش از این تمسخر نشود، خود را این بار بیشتر مضحکه عالم و آدم کرده است.

اینجا مرز و مردمانش در آرامش‌اند و آب از آب تکان نخورد و زندگی جریان دارد، شاید تنها چیزی که بی اهمیت باشد همین اخبار و بیانیه های رژیم جعلی است زیرا که جز دروغ و بزرگنمایی هیچ چیز نیست و طبل تو خالی است که فقط صدا دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استان مرزی ایلام با بیست هزار کیلومتر وسعت دارای ۴۳۰کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha