۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85639298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت آب بوشهر برای گذر از تنش آبی تابستان آینده، ۵۳ طرح در دست احداث دارد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ۵۳ طرح گذر از تنش این شرکت برای تابستان سال آینده در حوزه‌های مختلف آب‌شیرین‌کن‌ها و شبکه‌های توزیع با سرعت مطلوب و قابل‌قبولی در حال اجرا است.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از جمله طرح‌های شاخص گذر از تنش سال ۱۴۰۴ می‌توان به پروژه‌های آب‌شیرین‌کن بنک، عسلویه، فاز دوم بوشهر ۴، دیر و افزایش ظرفیت سیراف اشاره کرد.

وی بیان کرد: این آب‌شیرین‌کن‌ها در مجموع با بیش از ۴۰ هزار مترمکعب تا پیش از تابستان سال آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در این بین، آب‌شیرین‌کن بنک شهرستان کنگان با ۳۶ درصد و افزایش ظرفیت آب‌شیرین‌کن سیراف با ۹۴ درصد، به ترتیب کمترین و بیشترین میزان پیشرفت فیزیکی را دارند.

وی گفت: احداث چندین حلقه چاه، حفر، تجهیز و کف‌شکنی چاه‌ها در شهرستان‌های دشتستان، جم، دیر و دشتی از دیگر پروژه‌های رفع تنش آبی هستند که با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۷۵ درصدی و با چهار هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث هستند.

بیشتر بخوانید

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح بزرگ آبرسانی در بوشهر

قطع حدود ۱۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در بوشهر

عالی افزود: مهندسی مجدد، بازسازی و تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب و احداث مخازن جدید ذخیره آب در شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، تنگستان و کنگان نیز از دیگر پروژه‌هایی هستند که با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف آب تابستان اجرایی شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: در راستای کاهش هدررفت آب شبکه، طرح‌های نشست‌یابی آب در بوشهر، مطالعه آب بدون درآمد در شهرهای بوشهر و دیلم، تعویض کنتورهای مشترکان و حجمی و اصلاح و نوسازی شبکه‌های انتقال و توزیع در مناطق مختلف شهری و روستایی عملیاتی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha