رژیم جعلی صهیونیستی از تجاوز نظامی به ایران پشیمان خواهد شد

گرگان- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با محکوم‌کردن تجاوز نظامی شب گذشته رژیم صهیونیستی به ایران گفت: موشک‌های پدافندی ایران و سامانه‌های ساخت نیروهای مسلح به خوبی عمل کرده و همان‌طور که در گذشته دشمن را پشیمان کردیم در آینده نیز این رژیم جعلی و سفاک را ادب خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان با بیان اینکه عملیات‌های موفق موشکی رزمندگان حزب‌الله و حوثی‌های یمن و ایران اسلامی نشان داد گنبدهای آهنین خاصیت خود را از دست داده است خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: ایران جایگاهی نیست که بخواهی با دُم شیر بازی کنی.

وی برگزاری رفراندوم میان اهالی واقعی فلسطین را تنها راه دستیابی به صلح دانست و گفت: انجام این همه‌پرسی موجب صلح از طریق احقاق عدالت خواهد شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس و دیگر بزنگاه‌های حساس جان خود را فدا کرد، اما عزت خود را نباخت، گفت: کشوری که دارای نیروهای مسلح مردمی، مکتبی و مقتدر باشد امن و آرام خواهد بود.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی یک دفاع مقدس در برابر تجاوز دشمن بعثی بود، تصریح کرد: روزی که رژیم بعث خاک ایران را موشک‌باران می‌کرد ایران امکان پاسخگویی با موشک را نداشت اما امروز با زحمات شهید طهرانی‌مقدم‌ها موشک‌های هایپرسونیک و مافوق صوت ما می‌تواند همچون سجیل از آسمان بر سر دشمن فرو بریزد و دنیای استکبار را به لرزه در آورد.

پورخاقان تاکید کرد: در عملیات وعده صادق ۲ با عنایت خداوند موشک‌ها به طور دقیق نشانه‌گذاری شد و چشم صهیونیست‌ها را کور کرد که این اتفاقات نشانه مکتبی بودن، خداباوری و اتکا به قدرت خداوند متعال در نیروهای مسلح است.

وی متذکر شد: جنایت‌های قرون وسطایی رژیم صهیونیستی، حقوق بشر را به ننگ بشر تبدیل کرد و دنیای مستکبرین غرب نیز در این خصوص امتحان بدی پس داد و ثابت کرد حقوق بشر در حکومت لیبرال دموکراسی غرب چه معنایی دارد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: کودکان غزه در اوج جنایت و سفاکی رژیم صهیونیستی باز هم به دنبال آموزش هستند و مرام و منش شهید سنوار را سرلوحه خود قرار می‌دهند تا نشان دهند راه شهادت و ایستادگی در قلب کودکان غزه و بشر زنده است.

پورخاقان با تاکید بر اینکه ملتی که به امام حسین(ع) تکیه کرده با شهادت نمی‌میرد بلکه زنده و بیدار می‌شود، تصریح کرد: هدف ما پیروزی است نه شهادت اما شهادت بهترین مرگی است که خداوند برای انسان در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به شدت از مرگ می‌ترسد، گفت: ایران، پیروزی‌ها، موفقیت‌ها و سربلندی در دنیا را مرهون رشادت‌های شهدا و نیروهای مسلح است و با پیروی از نهضت امام حسین(ع)، نهضت امام راحل و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب توانسته در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به ارزانی به دست نیامده و حاصل خون شهیدان است، یادآور شد: دشمن فهمید با ملت ایران نمی‌تواند با زبان زور و تهدید صحبت کند.

پورخاقان ضمن قدردانی از زحمات رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گلستان گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اقدامات پیشگیرانه از جرم این سازمان از سال‌ها قبل شروع شده و تاثیرات مثبتی به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha