۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85639555
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور تنبورنوازان جامی در تالار وحدت

۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85639555
حضور تنبورنوازان جامی در تالار وحدت

تهران- ایرنا- کنسرت گروه تنبورنوازان «جامی» به سرپرستی و آهنگسازی رضا علی‌آبادی با عنوان «وقت آن شد» در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، کنسرت گروه تنبورنوازان «جامی» به سرپرستی و آهنگسازی رضا علی‌آبادی با عنوان «وقت آن شد» ۱۸ و ۱۹ آبان ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت که تهیه‌کنندگی آن را هفدانگ برعهده دارد، میلاد عباسی به عنوان نوازنده سازهای کوبه‌ای، علی‌آبادی را همراهی می‌کند.

علی‌آبادی در بخش اول کنسرت خود مطابق کنسرت‌های پیشین به تکنوازی تنبور می‌پردازد و در بخش دوم همراه با اعضای گروه «جامی» قطعاتی که به تازگی ساخته شده‌اند را اجرا خواهد کرد.

حضور تنبورنوازان جامی در تالار وحدت

در این کنسرت، محمدمهدی جنگی، دانیال رضاپور، اشکان مهرعلیزاده، یوسف زیبایی، هرمز کرمی، کاوه دیمر، ابوطالب کرمی، محمد فلاحی، سعید محمدی، سمراد نجف زاده، محمد احمدی، سعید نیکزاد، عرفان نصری، حمیدرضا شریفی، سعید قاسمی، عماد امینی، شری منصوری، مونا حمیدی، مهدی ناصری، نکیسا صیادی، مینا مشکریز، زهرا کریمی، حدیث مشعشعی، نرگس مهردادیان، ماهرخ استاد و سجاد غلام نژاد، اعضای گروه تنبورنوازان جامی را تشکیل خواهند داد و علی‌آبادی را همراهی می‌کنند.

علی‌آبادی تاکنون ۲۰ عنوان کنسرت بداهه‌نوازی در بنیاد رودکی و بیش از ۱۰ عنوان کنسرت گروهی در این مجموعه اجرا کرده است.

همچنین دو کتاب اخیر این آهنگسازی و مولف نیز از نشر بنیاد رودکی منتشر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha