تاکید رئیس سازمان برنامه و بودجه بر ثبات، رشد اقتصادی و کاهش نابرابری در لایحه بودجه ۱۴۰۴

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز این کمیسیون، ایجاد رشد اقتصادی، ثبات کلان اقتصادی و بهبود وضعیت توزیع درآمد و کاهش نابرابری در این حوزه را جزو اهداف لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ معرفی کرد.

احمد راستینه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۴ در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون سید حمید پورمحمدی به دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ پرداخت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت:‌ در این جلسه آقای پورمحمدی عنوان کرد که مهمترین هدفگذاری برای بودجه تلاش برای تحریک رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری کشور، تلاش برای ثبات کلان اقتصادی کشور و همچنین تلاش برای بهبود وضعیت توزیع درآمدها و کاهش نابرابری‌ها است.

وی افزود: در جلسه امروز، نمایندگان از ارائه به موقع بودجه که نشان دهنده انتظام بودجه و اداره کشور است از دولت تشکر کردند.

راستینه خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقدند این ارائه به موقع بودجه علاوه بر اینکه در ایجاد ثبات در اداره کشور نقش مهمی دارد فرصت خوبی است تا با انتظام‌بخشی به بودجه به سمت اصلاحات ساختاری بودجه نیز حرکت کنیم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: بر همین اساس هدفگذاری ثبات، رشد اقتصادی و توزیع عدالت به عنوان سه مولفه مهم بودجه مورد تاکید نمایندگان بود که توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در بیان اهداف لایحه بودجه به آن اشاره شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha