نماینده مردم خرمشهر: عملیات نمایشی رژیم صهیونیستی در ایران یک شکست تمام عیار است

آبادان - ایرنا - نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات نمایشی رژیم صهیونیستی در ایران بیانگر شکست تمام عیار این رژیم در برابر توان دفاعی کشور و جبهه مقاومت است.

مصطفی مطورزاده روز شنبه در نشست شواری اداری شهرستان خرمشهر در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان تحقیر شده و برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های پی در پی و منحرف کردن افکار عمومی از آن، دست به یک عملیات نمایشی زد.

وی افزود: نظامیان ارتش صهیونسیتی در جبهه‌های لبنان با قرص روانگردان در میدان‌های حضور پیدا می‌کنند و توان ایستادگی در برابر نیروی‌های محور مقاومت را ندارند.

مطورزاده گفت: افکار عمومی جهانی نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در غزه بیدار شده و این رژیم سعی در منحرف کردن آن را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه دریا محور و روستا محور را از عوامل توسعه شهرستان خرمشهر دانست و اظهار کرد: متاسفانه هزاران هکتار زمین کشاورزی که حق مردم خرمشهر است به افراد غیر واجدشرایط و غیربومی واگذار شده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت بهره‌برداری از زمین‌ طرح‌های کشاورزی، آبزی‌پروری و گلخانه‌ای برای نیروهای متخصص بومی و مردم خرمشهر است.

وی گفت:در دیدار با وزیر کار و تامین اجتماعی احداث بیمارستان ۶۰ تختخوابی در خرمشهر تصویب شده است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha