کسب رتبه‌های برتر کشوری نشان‌دهنده توفیق دادگستری آذربایجان‌غربی در خدمت به مردم است

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به همت همکاران قضایی در استان توانسته ایم طی ۲ سال متوالی رتبه برتر کشوری را در سیستم قضایی کسب کنیم، گفت: این امر نشان دهنده توفیق دستگاه قضایی استان در خدمت روزافزون به مردم است.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری میاندوآب اظهار کرد: تلاش و برنامه ریزی مجموعه مدیریت دادگستری بر این است که به نحو مطلوب در خدمت مردم استان باشد و بر این اساس دستگاه قضایی سیر حرکتی خود را بر اساس برنامه های تعالی قوه قضائیه تنظیم کرده و با برنامه محوری توانسته طی ۲ سال متوالی رتبه برتر کشوری را در اجرای تمامی برنامه های ابلاغی قوه قضائیه کسب کند.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه مدیریت دستگاه قضایی استان بر این است که مسیر حرکتی را طوری تنظیم کند که به معنای واقعی ملجاء و پناهگاه مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه میاندوآب یکی از حوزه های قضایی مهم استان است که در بحث صلح و سازش، جذب کمک های مردمی به منظور کمک به زندانیان و استفاده از ظرفیت های مردمی همواره رتبه های برتر استان را کسب می کند، به رییس جدید دادگستری این شهرستان تاکید کرد تا با نگاه و توجه ویژه و با روحیه جهادی در امر حفاظت از حقوق بیت المال و عامه بکوشد و همیشه در دسترس مردم باشد و مقوله پیشگیری را جدی گرفته تدابیر لازم را برای آن اتخاذ کند.

کسب رتبه‌های برتر کشوری نشان‌دهنده توفیق دادگستری آذربایجان‌غربی در خدمت به مردم است

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی بیان کرد: پذیرفتن مسوولیت خدمت در دستگاه قضایی با تمامی کمبودها و کاستی ها نیاز به روحیه جهادی دارد و اگر روحیه جهادی، انقلابی و نگاه مسوولانه نباشد، نمی توان این حجم کار در دستگاه قضایی را تحمل کرد.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام گل حسینی رییس سابق دادگستری شهرستان میاندواّب، مقصود حقوقی به عنوان رییس جدید این نهاد معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha