نماینده مجلس: اقتدار جمهوری اسلامی ایران باعث مستاصل شدن رژیم صهیونیستی شده است

شهرکرد – ایرنا – نماینده مردم شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: افتدار جمهوری اسلامی ایران، هیمنه پوشالی رژیم اشغال‌گر صهیونیستی را در هم شکسته و این رژیم جعلی جنایتکار را مستاصل کرده است.

سید روح الله موسوی بیدلی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی می‌داند و نگران است که اگر بخواهد با اقدام قهری برخورد کند و در سطح وسیعی عملیات انجام دهد، با پاسخ شکننده جمهوری اسلامی روبرو می‌شود.

وی اظهار داشت: به همین دلیل با انجام اقدامات عجولانه و سطحی در حدی که بتواند پاسخی به افکار عمومی خود بدهد اقدامات پوچ و عبثی را انجام می‌دهد.

نماینده مردم لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: این تعدی رژیم صهیونیستی نسبت به ایران، بیش از آن که بیانگر قدرت‌ آن باشد حکایت از ترس و استیصال رژیم جنایتکار اسرائیل در مقابل قدرت جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با آن اقتدار و توانمندی که دارد به طور قطع هر اقدام ددمنشانه را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه ایران توان و امکان انجام یک اقدام اساسی را در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل دارد گفت: شرایط کشور ایجاب می‌کند پاسخ این اقدام بسیار ضعیف و شکننده رژیم صهیونیستی را بدهد جز اینکه در شرایطی مسوولان جمهوری اسلامی در شورای عالی امنیت ملی به این تصمیم برسند که این اقدام را به فرصت دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی پدافند هوایی کشور: پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی را رهگیری و مقابله کرد

عارف: اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند

موسوی بیدلی تاکید کرد: زمان و مکان هرگونه اقدامات تلافی جویانه و پاسخ ایران به تعدی رژیم جعلی اسرائیل را جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام رژیم صهیونیستی عجولانه و از پیش محکوم شده است گفت: ۲ بار اقدام اساسی ایران در قالب عملیات وعده صادق علیه رژیم جنایتکار اسرائیل به دلیل تعرض این رژیم اشغالگر و کودک‌کش بوده است، بنابراین به طور قطع این رژیم جعلی پاسخ این اقدام خود را خواهد گرفت اما در زمان و موقعیتی که جمهوری اسلامی ایران صلاح بداند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه صبح روز شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha