قهرمانی فرزاد قادری در سوپر لیگ MMA چین؛ می‌خواهم بارها پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم

تهران- ایرنا- فرزاد قادری مبارز کشورمان با درخشش در سوپر لیگ بین‌المللی MMA چین، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، سوپرلیگ حرفه‌ای هنرهای رزمی ترکیبی MMA چین موسوم به CMSL به میزبانی گوانگجو و با حضور قهرمانان صاحب نام از کشورهای مختلف برگزار و در پایان فرزاد قادری با هدایت و حمایت مسعود جعفری و شهروز اسماعیلی توانست عنوان نخست قهرمانی را کسب کند.

قادری در این خصوص به ایرنا، گفت: مبارزات در سه شب متوالی انجام شد و هر مسابقه شامل سه راند ۵ دقیقه‌ای بود. در مجموع ۴۵ دقیقه در قفس مبارزه کردم و با تسلط کامل بر رقبا، این دستاورد ارزشمند بدست آمد.

وی افزود: در نخستین مبارزه سعی کردم مهارت‌های فنی و قدرت بدنی خود را اثبات کنم در نهایت پس از سه راند، موفق به شکست حریف شدم. در دومین مسابقه نیز با تغییر استراتژی‌ توانستم رقیب خود را در راند سوم شکست دهم. در فینال هم خوشبختانه با تمرکز و کنترل بر شرایط مسابقه، کاپ قهرمانی دسته وزنی ۷۷ کیلوگرم را کسب کردم.

قادری عنوان کرد: خوشحالم این قهرمانی به عنوان یک دستاورد، برای کشورم به ارمغان آمد. در حاشیه این مسابقات، استنلی تانگ کارگردان معروف هنگ‌کنگی نحوه مبارزاتم را مورد تمجید قرار داد که برایم یک افتخار بزرگ است.

وی یادآور شد: توصیه‌ام به جوانان علاقمند به ورزشهای رزمی این است که با تلاش و عزم جدی می‌توان به قله‌های موفقیت دست یافت. امیدوارم در مسیر حرفه‌ای خود به دستاوردهای بیشتری دست یافته و باز هم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم چون این مهمترین مساله برایم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha