۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85640124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پله برقی نیاز مبرم پل های عابر در اسلامشهر

۵ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱
کد خبر: 85640124
پله برقی نیاز مبرم پل های عابر در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - نایب رییس شورای شهر اسلامشهر گفت: برای رفاه حال شهروندان تجهیز همه پل‌های عابر به پله برقی نیاز مبرم و اولیه شهر است.  

به گزارش ایرنا ، بهره برداری ازچند دستگاه پله برقی و کلنگ زنی پروژه ی بازارچه میوه و تره بار ترنم توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر روز شنبه انجام شد.

در این مراسم مرتضی خانعلی نایب رییس شورای اسلامی و رییس کمیسیون خدمات شهری اسلامشهر اظهار کرد: مسیرهای پرتردد شهر مانند ابتدای خیابان باغ فیض و امام سجاد (ع) (زرافشان) و عبور شهروندان از بزرگراه ایت الله سعیدی به علت عدم استفاده ی مفید از پل های عابرپیاده باعث ایجاد گره ترافیکی بویژه در ساعات پرتردد شده بود.

وی ادامه داد: علت استفاده نشدن از پل ها وجود پله های زیاد بود که تردد از پل ها را برای همه به ویژه برای سالمندان سخت و حتی غیر ممکن می کرد، به همین علت نصب و راه اندازی ۴ دستگاه پله برقی در ابتدای خیابان باغ فیض و امام سجاد (ع) (زرافشان) با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: امیدواریم علاوه بر رفاه حال شهروندان، شاهد کاهش ترافیک در نتیجه ی استفاده ی شهروندان از پل ها باشیم.

نایب رییس شورا با تاکید بر وظیفه ی مسئولین برای تامین و تجهیز شهر به امکانات عمومی برای رفاه حال شهروندان افزود: تجهیز همه ی پل ها به پله برقی نیاز مبرم و اولیه شهر است و شورای شهر برای تحقق این اهداف در کنار شهردار محترم تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

خانعلی در رابطه با کلنگ زنی بازارچه میوه و تره بار ترنم گفت: طبق نیاز سنجی ها برای کاهش ترافیک و جلوگیری از تردد مازاد شهرک قائمیه به میدان تره بار مرکزی اسلامشهر ، این شهرک نیازمند بازارچه میوه و تره بار مستقل است، به همین خاطر کلنگ پروژه ی احداث بازارچه میوه و تره بار ترنم در این شهرک با مساحت ۳/۵۰۰ مترمربع زده شد.

وی افزود: این بازارچه با ایجاد ۳۷ غرفه، در فاز اول هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

اسلامشهر با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوبغرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha