۵ آبان ۱۴۰۳، ۲۰:۵۶
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85640204
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بقایی‌:‌ اقدام رژیم‌صهیونیستی علیه ایران نقض فاحش منشور ملل متحد است

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را نقض فاحش منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل دانست.

به گزارش ایرنا، اسماعیل بقایی شنبه شب پنجم آبان ۱۴۰۳ در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران نقض فاحش منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل است و جمهوری اسلامی ایران را محق به توسل به دفاع مشروع می‌کند.

وی افزود: ایرانیان به نیروهای مسلح خود که با شجاعت، فداکاری و قاطعیت از مام میهن در برابر تجاوز جنایتکارانه رژیم اسرائیل دفاع کردند افتخار می‌کنند.

بقایی تأکید کرد: ما همواره قهرمانانمان، نیروهای پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران که در راه دفاع از ایران عزیز به شهادت رسیدند و نیز نیروهای شجاع مرزبانی که در همان روز تجاوز اسرائیل علیه ایران، هدف یک حمله تروریستی بزدلانه در خاش قرار گرفته و شهید شدند، را به خاطر خواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور ساعات اولیه بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی، هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha