مهاجری: دستمان مقابل پرسپولیس خالی بود؛ روزهای خوبی برای خیبر رقم می‌زنیم

تهران- ایرنا- سرمربی شمس‌آذر قزوین گفت: دست ما واقعاً خالی است و چند بازیکن در پست‌های غیر تخصصی‌شان بازی کردند.

به گزارش ایرنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به بازیکنانم و تماشاگرانی که برای دیدن بازی ما به ورزشگاه آمدند خسته نباشید جانانه می‌گویم. امروز روز بد فوتبال برای ما بود. ما از دقیقه یک پرفشار بازی کردیم. تجربه، تفاوت ۲ تیم را در این دیدار رقم زد. به خاطر جوانی و بی‌تجربگی به پرسپولیس باختیم.

وی ادامه داد: دست ما واقعاً خالی است و چند بازیکن در پست‌های غیر تخصصی‌شان بازی کردند. ما حتی در ابتدای بازی به تیر دروازه زدیم. ما باید پازل‌مان را کامل کنیم، چون برخی از بازیکنان را در پست غیرتخصصی بازی دادیم. میلاد فخرالدینی در پست دفاع راست بازی می‌کند، ولی مجبور شدیم از وجودش در دفاع چپ بهره ببریم.

مهاجری افزود: خدا را شکر این تیم ما را به آینده امیدوار کرد و تلاش بازیکنان برای ما ارزشمند بود. دو سه عامل باعث باخت ما بود. نخست، عدم شناخت من از بازیکنان بود؛ دوم بی‌تجربگی و سومی ضمن احترام به موعود بنیادی‌فر قضاوت او در برخی از صحنه‌ها. روی خطای سروش رفیعی، صحنه می‌توانست به VAR برود. حتی به من گفتند روی صحنه گل دوم پرسپولیس، خطایی بوده است، هر چند که من ندیدم. ما VAR داریم یک جور مشکل داریم و نداریم هم یک جور.

سرمربی شمس آذر قزوین در رابطه با اینکه چقدر زمان می‌خواهد تا تیمش را به شرایط ایده‌آل برساند، اظهار داشت: یک ماه بعد از بازی خیبر به دلیل فیفادی فرصت خواهیم داشت. این تیم نیاز به بازیکن برای تقویت دارد. من تا جایی می‌توانم تیم را درست کنم، ولی بقیه چیزها نیاز به ابزار دارد. در رختکن شرمنده بازیکنانم شدم، چون در بازی امشب خیلی جان کندند. با اینکه من فقط یک جلسه تیم را تمرین دادم اما مسئولیت باخت را برعهده می‌گیرم. باید شهامت داشته باشم و قول می‌دهم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

مهاجری بیان کرد: روزی که با مدیریت باشگاه صحبت کردم گفتم نیاز به بازیکن داریم. نفراتی که داریم بازیکنان خوبی هستند، ولی پازل‌مان کامل نیست. اگر پازل تکمیل شود کیفیت‌مان بالاتر می‌رود و دست‌مان برای تعویض باز می‌شود.

وی در خصوص جابه‌جایی‌ با سعید دقیقی در خیبر و شمس‌آذر، گفت: آنقدر شجاعت داشتیم که مسئولیت قبول کردیم. بازیکنان ما مقابل پرسپولیس از دقیقه یک حمله کردند. اگر قرار به شکست بود گفتم مردانه ببازید و بگذارید مردم لذت ببرند. خیلی چیزها را نمی‌خواهم بگویم، خیبر تیم خودم است و پازل آن کامل‌تر است. اینجا مشکلات زیاد است و فکر می‌کنید دقیقی به چه علت تیم را رها کرد و رفت؟ شهامت و جسارت می‌خواست مسئولیت این تیم را برعهده گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha