۶ آبان ۱۴۰۳، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85640296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای پل وحدت در جنوب غرب استان تهران متوقف شد+فیلم

اسلامشهر- ایرنا- اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر اعلام کردند: پل وحدت میان شهرک واوان اسلامشهر و صالحیه در شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران توجیه رفع ترافیک برای شهروندان واوان نداشته و به محل اختلاف تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا در پی بحث های اختلافی و مداوم شهروندان شهرک واوان اسلامشهر با شهرداری و شهروندان صالحیه بهارستان و همچنین تلاش مجدانه شهرداری صالحیه برای افتتاح "پل وحدت" ، در نهایت شهرداری منطقه ۳ اسلامشهر با حکم دادستان و حضور نیروهای انتظامی اسلامشهر مسیر اتصال به شهرک واوان را به طور موقت مسدود کرد.

اعلام مخالفت با احداث پل وحدت

پل وحدت بین شهرک واوان و صالحیه به محل اختلاف تبدیل شده +فیلم

اعضای شورای اسلامی اسلامشهر با حضور و بازدید از این پل مورد بحث ، مخالفت رسمی خود را با افتتاح این پل اعلام کردند.

سید اکبر اسحاقی رییس شورای اسلامی اسلامشهر در این باره اظهار کرد: بازگشایی این پل بدون در نظرگرفتن زیرساختها، بارترافیکی و وجوه فرهنگی آن، مشکلات زیادی را برای مردم واوان ایجاد خواهد کرد.

پل وحدت بین شهرک واوان و صالحیه به محل اختلاف تبدیل شده +فیلم

وی افزود: تا مشخص نشدن موارد مذکور تمام اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر مخالف این بازگشایی هستند و از مسئولین درخواست رسیدگی داریم.

مسیرهای تردد مناسب به کمربندی الغدیر وجود دارد

محمدسراج نماینده معین مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی تلفنی با ایرنا عنوان کرد: چرا وقتی مسیرهای تردد مناسب به کمربندی الغدیر وجود دارد، باید یک مسیر فرعی نامناسب که هیچ توجیهی برای بار ترافیکی ایجاد شده در یک شهرک کوچک را ندارد به وجود آوریم؟

این عضو مجلس افزود: بنده در مکاتباتی که با استاندار تهران و مسئولین مرتبط داشتم اعلام کردم که این پل هیچگونه توجیهی برای اسلامشهر ندارد، نباید منفعت عموم مردم را تسلیم منافع عده ای محدود کنیم و در این باره پیگیر خواهم بود.

آغاز عملیات احداث پل «وحدت»

عملیات احداث پل «وحدت» به طول ۹۶۰ متر حدود هشت سال پیش در سال ۱۳۹۵ و زمان شهردار اسبق صالحیه آغاز شد و با بی توجهی به مخالفت های ۱۰۰ درصدی مردم و مسئولین اسلامشهر، شهرداری صالحیه با حمایت برخی مسئولان بارها برای افتتاح این پل غیر قانونی اقدام کرده که با اعتراض مردم مواجه شده است.

امید است پیگیری ها پیش از آنکه بحث های بیشتری بین مردم دو شهر به وجود آورد، نتیجه دهد.

پل وحدت بین شهرک واوان و صالحیه به محل اختلاف تبدیل شده +فیلم

شهرک واوان یکی از شهرک های پرجمعیت اسلامشهر و در همسایگی شهر صالحیه در شهرستان بهارستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha