۶ آبان ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85640373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای زنجان افزایش می‌یابد

۶ آبان ۱۴۰۳، ۸:۱۳
کد خبر: 85640373
دمای زنجان افزایش می‌یابد

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای سرد در مناطق مختلف استان تا پایان هفته جاری مستقر خواهد بود ولی دمای استان طی روزها به تدریج افزایش می‌یابد.

ارسطو محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی طی امروز در اغلب نواحی استان آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و از بعدازظهر افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون پوشش ابرها در آسمان شهرستان طارم بیشتر است،‌ اظهار داشت: احتمال بارش پراکنده باران در ارتفاعات نواحی شمالی استان وجود دارد.

محمدی ادامه داد: از فردا /دوشنبه/ تا پایان هفته جاری شرایط جوی نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد بود و پدیده جوی قابل توجهی برای استان پیش بینی نشده است.

وی دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان یک و ۱۸ درجه، ابهر یک و ۱۵، خرمدره چهار و ۱۶، آب‌بر ۱۰ و ۲۳، قیدار چهار و ۱۶، سلطانیه منفی ۲ و ۱۷، گرماب منفی چهار و ۲۰ و ماهنشان ۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روزی و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha