۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85640606
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آسمان خراسان رضوی دوباره بارانی می‌شود

۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۲۵
کد خبر: 85640606
آسمان خراسان رضوی دوباره بارانی می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابرناکی استان، از عصر امروز بارش باران دوباره همانند روزهای گذشته نقاط مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد.

زهرا عنایتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران بیشتر در مناطق شمال، شمال غرب و برخی از نواحی مرکز و جنوب خراسان رضوی است که این بارندگی ها فردا با شدت و حجم بیشتر و احتمال بارش تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران در مناطق مستعد توام با رواناب و آبگرفتگی است که روز گذشته در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: به لحاظ دمایی نیز، دما از بامداد فردا روند کاهشی خواهد گرفت و این استان تا اواسط هفته جاری، هوای به نسبت سردی خواهد داشت.

عنایتی افزود: در شبانه روز گذشته، خوشاب با یک و خواف با ۱۹ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت نوسانات دمایی ۱۰ تا ۱۵ درجه در کلانشهر مشهد به ثبت رسید.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۵ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین پنج تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha