۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85640615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد علوی به بانک‌های خراسان‌شمالی معرفی شد

بجنورد- ایرنا- مجری بنیاد علوی در چهار شهرستان بجنورد، مانه، سملقان و رازوجرگلان گفت: ۵۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد علوی در ۳۹ روستا و شهر استان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شد.

جواد عبدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بانک های عامل بعد از تکمیل پرونده متقاضیان طرح های اشتغالزایی، پرداخت ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: طرح های اشتغالزایی بنیاد علوی با هدف توانمند سازی جوامع محلی و ایجاد کسب و کارهای خرد و خانگی در مناطق محروم و روستایی اجرا می شود.

عبدی گفت: تسهیلات اشتغالزیی این نهاد به افراد توانمند که میزان آن بستگی به نوع اشتغال دارد، پرداخت می شود.

مجری بنیاد علوی در چهار شهرستان بجنورد، مانه و سملقان و رازوجرگلان تصریح کرد: تمرکز اصلی بنیاد علوی در سال جاری بر اشتغالزایی است و حدود ۷۰ درصد اعتبارات در این خصوص هزینه می شود.

برگزاری پنج اردوی جهادی پزشکی

عبدی گفت: گروه‌های جهادی همکار با بنیاد علوی در قالب «پویش حال خوب» از ابتدای سال تاکنون پنج اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار برگزار و خدمات رایگان سلامت ارایه کردند.

وی افزود: این خدمات شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، دندانپزشکی، روان شناسی و مامایی بوده است.

مجری بنیاد علوی در چهار شهرستان بجنورد، مانه و سملقان و رازوجرگلان یادآور شد: پویش «حال خوب» با هدف تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد حال خوب در نقاط کم برخوردار اجرا می شود،

بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان مسوول پیاده سازی الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در مناطق کم برخوردار است.

استان خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha