نمایش خیره‌کننده مدافع جوان پرسپولیس؛ فوتبال ایران در انتظار یک ستاره

تهران- ایرنا- مدافع جوان پرسپولیس در نخستین تجربه خود در لیگ برتر نمایش قابل قبولی داشت.

به گزارش ایرنا، به دنبال مصدومیت ایوب العملود مدافع مراکشی پرسپولیس پیش از دیدار با السد در لیگ نخبگان آسیا، فرشاد فرجی در این دیدار به جای او در سمت راست خط دفاعی سرخ‌پوشان قرار گرفت.

در جریان این دیدار فرجی نیز مصدوم شد تا گاریدو مجبور شود به سهیل صحرایی مدافع ۲۱ ساله این تیم در این دیدار حساس میدان دهد. صحرایی که محصول آکادمی سرخ‌پوشان است در نخستین تجربه خود با لباس پرسپولیس نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد.

با مصدومیت ایوب و فرجی و غیبت آنها، در دیدار با شمس‌آذر قزوین گاریدو صحرایی را در سمت راست خط دفاعی این تیم قرار داد تا نشان دهد این مدافع جوان توانسته اعتماد وی را جذب کند. صحرایی تنها ۱۱ دقیقه زمان داشت تا باز هم شایستگی خودش را به گاریدو و هواداران ثابت کند.

نمایش خیرکننده مدافع جوان پرسپولیس؛ صحرایی پاسخ اعتماد گاریدو را داد

سروش رفیعی هافبک با تجربه سرخ‌پوشان به خوبی این مدافع جوان را در عمق دید و با یک پاس تماشایی وی را در سمت راست صاحب توپ کرد و این مدافع ۲۱ ساله با یک حرکت انفرادی و در ادامه با پاس تماشایی علی‌ علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم گل نخست بازی را به ثمر برساند و در پایان سرخ‌پوشان با پیروزی ۲ بر صفر مقابل شمس‌آذر به صدر جدول صعود کنند.

حال صحرایی که محصول آکادمی سرخ‌پوشان است با نمایش خود در نخستین تجربه‌اش در لیگ برتر نوید ظهور یک بازیکن آینده‌دار را به فوتبال ایران داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha