۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85640912
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ژنرال صهیونیست: حزب‌الله سرزنده است/ اسرائیل همواره در چنین جنگ‌هایی شکست می‌خورد

تهران-ایرنا- یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیست با اشاره به پویایی حزب الله لبنان اذعان کرد که ارتش این رژیم همواره در چنین جنگ هایی شکست خورده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل زیف» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که از این لحظه به بعد رژیم اسرائیل هیچ دستاوردی نخواهد داشت بلکه این جنگ برای رژیم صهیونیستی فرسایشی خواهد بود.

وی تاکید کرد: (رژیم) اسرائیل همواره در چنین جنگ هایی بیشتر از دشمن شکست می خورد و اکنون اوضاع حزب الله عادی شده و درحال بهبودی است.

در این راستا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که با گذشت تقریبا یک ماه از حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان، نشانه های سرزندگی و پویایی در حزب الله همچنان دیده می شود و تا این لحظه مبارزات شدید در جنوب لبنان ادامه دارد.

پیش از این نیز «امیر بوخبوط» تحلیلگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش رژیم اشغالگر در مقابله با پهپادهای پرتاب شده به سمت سرزمین های اشغالی ضعف دارد و حوادث متعدد از جمله پنهان شدن اخیر یک پهپاد حزب الله از رادارها گواه این مدعا است.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که با پاسخ قوی حزب الله روبرو شده است.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از۲ هزار و ۵۵۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده بلکه از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha