عملیات تل‌آویو سیلی محکمی به دستگاه امنیتی و نظامی رژیم اسرائیل بود + فیلم

تهران - ایرنا - کمیته‌های مقاومت فلسطین عملیات شهادت طلبانه امروز یکشنبه در ناحیه در نزدیکی مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» و واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ این رژیم در ناحیه «گلیلوت» در شهر تل آویو را سیلی محکم و ضربه‌ای کوبنده به نهادهای امنیتی و نظامیِ از هم پاشیده و ضعیف صهیونیستها دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای انجام این عملیات قهرمانانه را تبریک گفت و آن را پاسخی طبیعی به جنایت، ترور و ‌جنگ نسل کشی صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین و لبنان دانست.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت فلسطین آمده است: عملیات شهادت طلبانه در گلیلوت ضربه‌ای کوبنده به سازمان امنیتی و نظامی از هم گسیخته و ضعیف رژیم صهیونیستی است.

این بیانیه اضافه کرد: این عملیات تاکیدی بر شکنندگی رژیم صهیونیستی است. عملیات گلیلوت همچنین توانایی مردم آزاده فلسطین برای رسیدن به هر نقطه‌ای است که اراده کنند از آنجا با قدرت تمام به دشمن ضربه بزنند.

کمیته‌های مقاومت فلسطین افزود: این عملیات شهادت طلبانه پیامی به افکار عمومی صهیونیست‌ها است مبنی بر اینکه تصویرسازی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای پیروزی، توهم و سرابی بیش نیست و پیروزی فقط برای صاحبان این سرزمین و حق خواهد بود.

کمیته های مقاومت فلسطین خطاب به صهیونیست ها تاکید کرد: رهبری شما غوطه‌ور در موفقیت‌های خیالی و آرزوهای دست نیافتنی است که شما را به ورطه سقوط می‌کشاند.

این کمیته از مردم آزاده و مقاوم در کرانه باختری، قدس و سرزمین اشغالی ۴۸ (اشغال شده توسط اسرائیل در سال ۱۹۴۸) خواست که مقاومت و مبارزه خود علیه اشغالگران صهونیست را افزایش دهند و انتقام خون شهدای فلسطین و لبنان را بگیرند.

یک کامیون صبح امروز در ورودی ایستگاه اتوبوس در نزدیکی مقر موساد در تل آویو تعداد زیادی از صهیونیست‌ها را زیر گرفت و بر اساس گزارشات اولیه ۶ صهیونیست به هلاکت رسیدند و دست‌کم ۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی تمام زخمی‌ها نظامیان واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ در پایگاه گلیلوت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha