استاندار: شرکت گاز البرز برنامه دقیقی برای تامین گاز صنایع  ارایه دهد

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شرکت گاز استان باید برنامه دقیقی در خصوص تامین گاز صنایع استان ارائه دهد تا بر مبنای آن برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی صورت گیرد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا،"مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست با مدیران شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان البرز ، افزود: باید روشی مناسب برای تامین سوخت پایدار واحدهای تولیدی و صنعتی استان طراحی و اجرا کرد.

وی گفت: با توجه به پیش بینی برودت هوا و افزایش مصارف انرژی، ممکن است برخی روزها با قطع گاز صنایع مواجه شویم از این رو برای تامین سوخت جایگزین از هم اکنون باید برنامه ریزی برای پیشگیری از اختلال در فعالیت صنایع انجام شود.

عبداللهی افزود: فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع افرادی دلسوز هستند که در تمام ادوار با تلاش های خود چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده اند، این افراد ایثارگر با مجاهدت های بسیار، ارادت خود را به نظام و مردم اثبات کرده اند.

استاندار البرز گفت: اکنون تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است دردست فعالان اقتصادی است بنابراین باید با اعتماد بیشتر، روند فعالیت آنها را تسهیل و تسریع کنیم.

وی احداث نیروگاه های خورشیدی کوچک مقیاس محور را گامی موثر در راستای تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی و استقلال واحدها در این حوزه دانست.

در نشست استاندار با مدیران شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی استان البرز در خصوص احداث نیروگاه های خورشیدی مقیاس کوچک در شهرک های صنعتی بحث و گفت وگو شد و شهرک های صنعتی برای استقرار این ظرفیت با استفاده از تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی، اعلام آمادگی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha