استاندار خراسان‌رضوی: اقامه نماز در همه اماکن باید پیگیری شود

مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی گفت: اقامه نماز در همه اماکن و مراکز توسط متولیان و مسوولان باید به صورت جدی پیگیری و از چنین فعالیت‌ هایی حمایت شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، غلامحسین مظفری روز یکشنبه در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان افزود: حمایت و همراهی خوب برای اقامه نماز مورد تاکید مدیران و مسوولان استانی است.

وی ادامه داد: این در حالی است که نماز علاوه‌ بر دستورات حکومتی، یک وظیفه دینی و واجب الهی است.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی نیز با اشاره‌ به ساختار ستاد اقامه نماز و همچنین بیشتر فعالیت‌هایی که بر اساس اسناد بالا دستی مانند پیام‌ های مقام معظم رهبری، آیین‌ نامه‌ دولت و تفاهم‌ نامه‌های ابلاغی انجام می شود، اظهار کرد: این استان ویژگی‌هایی دارد که ضرورت دارد، برنامه‌ ها بومی سازی شده تا در بخش‌های موثر و اولویت‌دار فعالیت‌ های ثمربخش اجرایی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین امرالله سبحانی نیا افزود: این فعالیت ها شامل گفتمان نماز و نسل نو در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ ها، نماز و خانواده، تقویت توان و مهارت طلاب و ائمه جماعت مدارس و مراکز دیگر است که با هماهنگی سازمان‌های مربوطه انجام می شود.

وی ادامه داد: در این راستا ستاد اقامه نماز از ظرفیت سازمان‌ها و نهادهای مردمی که در این امر فعالیت دارند، بهره‌گیری خواهد کرد و برای ایجاد فضای معنوی و گفتمان دینی از آن ظرفیت‌ ها به نحو احسن استفاده خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha