۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85641053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی هیچ دستاوردی از تجاوز به خاک ایران نداشت

بجنورد-ایرنا- رییس شورای راهبردی و مطالبات مردمی خراسان‌شمالی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک ایران، هیچ دستاوردی برای آنان نداشت و موجب تحقیر این رژیم کودک کش شد.

سید محمدرضا سیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: رژیم صهیونیستی موشک های زیادی را سمت خاک ایران فرستاد اما با هوشیاری نیروهای پدافند هوایی و دانش روز آنها این موشک ها خنثی شد.

وی افزود: نیروهای پدافند هوایی به خوبی حملات این رژیم کودک کش را بی اثر کردند و این نشان از قدرت، آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح دارد.

سیدی گفت: رژیم صهیونیستی با تجاوز به خاک ایران بار دیگر نشان داد که پایبند قوانین بین المللی نیست و متاسفانه در سکوت قدرت های جهانی همچنان به جنایت های خود در فلسطین و لبنان ادامه می دهد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید جهان به زودی شاهد نابودی رژیم سفاک، حقیر و جعلی صهیونیستی به‌ عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی به زودی فراخواهد رسید.

رییس شورای راهبردی و مطالبات مردمی خراسان شمالی عنوان کرد: امروز تمام مردم جهان شاهد وحشیگری‌های این رژیم غاصب هستند و ما شاهد هستیم که جبهه مقاومت چگونه در برابر جنایات این رژیم ایستاده و چهره واقعی جنایتکاران صهیونیست برای همگان رو شده است.

بامداد پنجم آبان ماه ۱۴۰۳ جنگنده های رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه و تنش زا به اهدافی در خاک جمهوری اسلامی شلیک کردند که هرچند با هوشیاری به موقع پدافند هوایی ایران اسلامی این حمله دشمن ناکام ماند.

در این میان شهادت چهار تن از مدافعان گرانقدر آسمان ولایت در این حمله دشمن بار دیگر نشان داد که فرزندان ایران اسلامی برای دفاع از مهین و ارزش های الهی تا پای جان ایستاده اند و به دشمنان اجازه نخواهند داد آرامش و آسایش مردمان این دیار کهن را برهم بزنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha