نماینده مجلس: تقلاهای اسرائیل نشانه نفس‌های آخر این رژیم است

تبریز-ایرنا- عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تجاوز و حمله ارتش صهیونی به ایران نشانه زبونی، خفت و خواری این رژیم کودک کش بوده و تقلاهای این رژیم جعلی تجلی نفس های آخرش است.

روح الله متفکرآزاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با محکوم کردن اقدامات رژیم اسرائیل در حمله به خاک ایران، افزود: این تقلاهای بیهوده نشان می دهد که فروپاشی رژیم جعلی را به چشم خواهیم دید و وعده مقام رهبری زودتر تحقق خواهد یافت.

وی با تمجید از عملکرد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با حملات اسرائیل، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی در عالی ترین سطح آمادگی قرار داشته و برای دفاع از ناموس وطن ذره ای کوتاه نمی آیند.

متفکرآزاد ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش کنونی کشور مدیون خون هزاران شهید والامقام ارتشی و سپاهی و بسیجی و انتظامی است که در صحنه ها و عرصه های مختلف جان خود را برای آرمان های انقلاب اسلامی و مردم در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی با قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی نیروهای مسلح و به خصوص پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: این نیروهای مخلص سینه هایشان را ستبر کردند تا ملت ما در امان و امنیت بخوابند و دشمن زبون هنگام حمله خود در پناهگاه ها جای بگیرد.

متفکر آزاد با تاکید بر اینکه جنایت های رژیم اسرائیل خللی در جبهه مقاومت ایجاد نکرده و نمی کند، گفت: خون های پاک و به ناحق ریخته شده کودکان، زنان و مظلومانی که جلوی چشمان جهانیان تکه پاره می شوند، هرگز پایمال نخواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز جوانان غیور و بصیر در کشورهای اسلامی با آخرین قطره خون خود در برابر تجاوزگری های ارتش اسرائیل ایستاده و هرگز اجازه نمی دهند خون هنیه ها، سنوارها، سیدحسن نصرالله ها، صفی الدین ها، نیلفروشان ها و حاج قاسم سلیمانی ها هدر رود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایران پاسخ این تجاوزها را به سختی خواهد داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha