۶ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85641137
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات فوتبال: ملایر توان تیم‌داری در لیگ های کشوری را دارد

همدان- ایرنا- رییس هیات فوتبال ملایر گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در فوتبال به عنوان ورزش اول این شهر، توان تیمداری در لیگ های سطح بالای کشوری را داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «حامد چهاردولی» یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل داشتن زیرساخت‌های مناسب، می‌توان با کمک و حمایت دستگاه‌ها و مجموعه شهرستان و استفاده از توان بخش خصوصی در رشته های مختلف تیمداری کرد.

رئیس هیات فوتبال ملایر اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد تیم‌هایی که از استان به مسابقات اعزام می‌شوند، از ملایر است و با وجود این توان بالا، سالنی نداریم که در اختیار این ورزشکاران قرار دهیم.

چهاردولی با اشاره به اینکه اگر سالن مناسب در اختیار داشتیم به طور قطع لیگ سه، یک و امید فوتسال را به ملایر می‌آوردیم،ادامه داد: حضور تیم آریان ملایر در لیگ دسته دوم کشور می تواند موجب تحول فوتبال در شهرستان شود.

فوتسال ملایر نیازمند سالن استاندارد است

به گفته وی؛ قبل از شروع مسابقات، سازمان لیگ یکسری ایرادات از ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان همچون VIP و سرویس بانوان گرفت و مجموعهمدیران شهرستان از جمله فرماندار ملایر، و نمایندگان مجلس، ورزش و جوانان استان و شهرستان و هیات فوتبال استان بسیج شدند و با پیگیری آنها تمامی ایرادات و نواقص رفع شد.

چهاردولی خواستار حمایت همه‌جانبه از تیم فوتبال آریان شد و بیان کرد: مدیرعامل باشگاه آریان با سرمایه شخصی در ملایر تیمداری می‌کند و تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده، در حالی‌که تازه در هفته دوم مسابقات هستیم و برای ادامه راه به حمایت مردم، مسوولان و رسانه‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان یک ریال برای تیم فوتبال آریان هزینه نکرده اما کمک‌های زیرساختی داشته و با کمک شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر، زیرساخت‌های لازم همچون خوابگاه و اتوبوس برای ایاب و ذهاب در اختیار آنها قرار داده است، افزود: با تمام هزینه‌هایی که برای این تیم شده، هدف ما این است که تماشاگران به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند.

رئیس هیات فوتبال ملایر گفت: در لیگ دسته دوم تیم‌ها در کل کشور زیر ذره‌بین هستند و به نوعی این لیگ، سکوی پرتاب مربیان و بازیکنان است و همه چشم‌ها به استعدادهای لیگ دسته دو است.

حضور تیم فوتبال رده امید ملایر در لیگ کشوری

مدیرعامل باشگاه آریان ملایر نیز اظهار کرد: برنامه‌های بلندمدتی برای فوتبال ملایر دارم و برای ماندن و موفقیت، نیاز به حمایت و کمک دارم تا بتوانیم اتفاق خوبی برای فوتبال شهر ملایر رقم بزنیم.

«علی معتقد» حضور تیم فوتبال ملایر در لیگ دسته دوم کشور را به منزله حضور نماینده شهرستان در بالاترین سطح ممکن فوتبال در شرایط کنونی دانست و افزود: تیم پاس همدان نیز در لیگ دسته دو حضور دارد و با تیم آریان هم‌گروه است.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور تیم فوتبال بزرگسالان ملایر در لیگ دسته دوم، در رده امید در لیگ دسته یک کشور نیز حضور داریم و ارزش تیم امید را بالاتر از بزرگسال می‌دانیم، چراکه برای زیرساخت‌ها و جوانان این شهر مفید است و می‌تواند آینده فوتبال این استان و شهر را رقم می زند.

مدیرعامل باشگاه آریان ملایر بیان کرد: در حال حاضر تیم امید ملایر در لیگ یک حضور دارد و چند روز گذشته بازی خود را در مقابل شوش با برتری پشت سرگذاشتند.

معتقد با بیان اینکه برنامه ما روی رده پایه و جوانان است، تاکید کرد: اگر حضور ما در ملایر استمرار داشته باشد، در سال آینده حداقل ۱۰ بازیکن پایه را به تیم‌های بزرگسالان معرفی می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha