۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85641215
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواستار برخورد قاطع با رژیم صهیونیستی شد

قم - ایرنا - مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی ایران، خواستار برخورد قاطع و پشیمان کننده همراه با تدبیر و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: جسارت و اقدام تجاوزکارانه و ناکام رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران و شکستن حرمت حریم جمهوری اسلامی ایران با دفاع قهرمانانه پدافند هوایی، برای دشمن صهیونیستی بی ثمر بود.

بیانیه ادامه یافته است: اما به شهادت رسیدن چهار نفر از نیروهای جان بر کف پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حادثه و همچنین اقدام تروریستی اذناب آن رژیم سفاک و تروریست‌های مزدور آنان که دست به جنایت زده و ۱۰ نفر از ماموران خدوم و فداکار و غیورمردان دلاور فراجا را ناجوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان به شهادت رساندند را به شدیدترین وجه محکوم می نماییم.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، علما، حوزه های علمیه و به خصوص مردم شهید پرور ایران اسلامی و به خانواده های معزز این شهدا، از مسوولان و مدافعان این حریم مقدس انتظار برخورد قاطع و پشیمان کننده همراه با تدبیر و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با این رژیم وامانده و همچنین با اذناب آنان در داخل کشور را داریم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه صبح شنبه این هفته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی پدافند هوایی کشور آمده است: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند با وجود هشدارهای قبلی مسئولان جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد حادثه در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha