۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۵۱
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85641262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: از خودت خجالت بکش + فیلم

تهران – ایرنا – خانواده‌های اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین در غزه، با قطع کردن سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در سالگرد عملیات طوفان الاقصی، خطاب به وی گفتند: از خودت خجالت بکش!

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از المیادین، خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه به نتانیاهو، هنگام سخنرانی‌ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی سخنرانی او را با انتقادهای شدید مختل کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد خانواده‌های اسرا، خطاب به نتانیاهو فریاد می‌زدند: خجالت بکش! خجالت بکش! تو مایه ننگ هستی!

این کانال همچنین تاکید کرد: نیروهای امنیتی مستقر در محل سخنرانی نتانیاهو، معترضان را وادار به سکوت کردند و سخنرانی نتانیاهو به دلیل شعار دادن مکرر خانواده‌های اسرای صهیونیست، بارها قطع شد.

شامگاه شنبه نیز شهرک‌نشینان صهیونیست در مقابل منزل «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و با تاکید بر اینکه وی مسئول جان اسرای اسرائیلی است از او خواستند مانع شکست مذاکرات برای تبادل اسرا شود.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در این تجمع، خواستار آزادی اسرای نزد حماس در غزه شدند.

تظاهرات کنندگان، هرتزوگ را مسئول جان اسرای اسرائیلی در غزه دانسته و از او خواستند مانع شکست مذاکرات برای تبادل اسرا شود.

معترضان به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیست، بر لزوم آزادی هر چه زودتر «گروگان‌ها» در غزه تأکید کردند.

همچنین برخی منابع عبری گزارش دادند معترضان خشمگین به سیاست نتانیاهو که آن را عامل کشته شدن فرزندان خود می دانند، درصدد هستند که روانه قیساریه؛ محل اقامت نتانیاهو شوند.

معترضان، نتانیاهو را مانع اصلی دستیابی به توافق می‌دانند و خواهان آتش‌بس و دستیابی به توافق تبادل اسرای غزه هستند.

به گزارش ایرنا، حملات رژیم صهیونیستی با حمایت‌های نظامی و امنیتی واشنگتن، تاکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه به شهادت حدود ۴۳ هزار منجر شده است و همچنین ۱۰۰ هزار و ۸۳۳ نفر هم مجروح شده‌اند؛ با وجود این حجم از توحش لجام گسیخته، اسرائیل نتوانسته است به اهداف خود در جنگ نسل کشی علیه غزه یعنی بازگرداندن اسرای اسرائیلی در بند حماس و نیز از بین بردن این جنبش مقاومتی برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha