۷ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85641462
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در استان بوشهر توزیع شد

بوشهر- ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای تقویت زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی ۱۵۰ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی در اختیار ورزشکاران ۱۰۰ نقطه این استان قرار گرفت.

یاسر جمالی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: تجهیزات ورزشی یادشده شامل ۱۵۰ تاتامی رزمی، ۱۵۰ جفت میز تنیس و فوتبال دستی، یکهزار توپ فوتبال، ۱۰۰ تور فوتبال و کیسه بوکس است.

وی بیان کرد: برای ورزش‌های زیرمجموعه ورزش‌های همگانی و انجمن‌های ورزشی که سبک و برای سنین بالا قابل استفاده هستند، تا حد امکان تجهیزاتی فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: امید است استمرار این طرح تجهیز که در گستره استان بوشهر اجرایی شده، بتواند به توسعه و رونق هر چه بیشتر ورزش در استان کمک کند.

وی گفت: با این طرح، برخی از باشگاه‌ها، هیات‌ها، پایگاه‌های مقاومت و مساجد (دارای فضای ورزشی) استان بوشهر از تجهیزات ورزشی برخوردار شدند.

جمالی یادآور شد: بسیاری از تجهیزات ورزشی غیرحجیم مانند توپ و لباس ورزشی نیز پیش از اعزام کاروان‌های ورزشی در اختیار ورزشکاران هم‌استانی قرار گرفته است.

وی گفت: همزمان با بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، ۱۶ طرح عمرانی در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آغاز شد.

جمالی تصریح کرد: در این هفته همچنین ۸۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی در سراسر استان بوشهر اجرا شد که شاخص‌ترین این برنامه‌ها جشنواره ورزشی و ساحلی بود.

بیشتر بخوانید

اردوی استعداد یابی تیم ملی بسکتبال در بوشهر برگزار شد

قهرمانان تکواندو کار استان بوشهر تجلیل شدند

فیلم | آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزش و سلامت وحدتیه دشتستان

وی افزود: با تمهیدات انجام شده مشکل سرمایشی ۷۰ درصد فضاهای ورزشی استان رفع شده و مشکل مابقی آنها نیز به‌زودی حل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در هفته آینده نیز در شهرستان دشتی، هفت زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهر وحدتیه نیز عملیات اجرایی زمین چمن طبیعی و پیست تارتان این شهر آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha