قدرت بازدارندگی پدافند ایران، در منطقه اطمینان خاطر ایجاد کرد

پردیس- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس گفت:با قدرت بازدارندگی پدافند دفاعی نیروهای مسلح کشورمان این اطمینان خاطر ایجاد شد که به خوبی می توانیم از کشور و مظلومان منطقه دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا حسین اصغری شیوایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : پدافند دفاعی کشورمان خلاف انتظار و تبلیغات وسیعی که دشمنان و شبکه های معاند کرده بودند، نشان داد که بازدارندگی بسیار مقتدری دارد .

وی ادامه داد: وزیر دفاع رژیم صهیونیستی براین عقیده بود که به شکلی حمله می کنیم که ایران و کشورهای منطقه متوجه شوند که چه قدرت بالایی داریم اما درعمل شاهد شیطنتی مفتضحانه درمنطقه بودیم و رژیم غاصب در دنیا به عنوان بازیچه مطرح و معرفی شد.

قدرت بازدارندگی پدافند کشورمان درمنطقه ایجاد اطمینان خاطر کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس گفت: نیروهای پدافند دفاعی ایران ثابت کردند که نیروی بسیار قوی و راهبردی درحفاظت از ایران اسلامی هستند با توجه به اینکه وسعت ایران اسلامی دهها برابر منطقه تحت حفاظت نیروهای رژیم صهیونیستی است.

اصغری شیوایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حادثه اخیرادامه داد: درپدافند نیروی هوایی تعدادی از دلاور مردان ارتش و سپاه به شهادت رسیدند و همه ما قدردان رشادت و دلاور مردی آنها در حفاظت از میهن اسلامی هستیم.

وی گفت: دلاورمردان ایرانی ،نیروهای جان بر کف سپاه و ارتش با پدافند دفاعی قدرتمند خود امنیت خاطر ویژه ای را در آسمان ایران ایجاد کردند که باعث قوت قلب ما است وهمه ما به وجود آنها افتخار می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس ادامه داد: خدشه ای به حریم هوایی ایران اسلامی وارد شده و مسئولان با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری قطعا پاسخ مناسبی به این خدشه خواهند داد و در این راستا وعده پیروزی جبهه حق را قطعی می دانیم.

همجواری با پارک فناوری پردیس رویکردی نو در جهت آشنایی دانشجویان با علوم فناوری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری با اشاره به برگزاری رویداد المپیک فناوری در پارک فناوری پردیس، بیان کرد: همجواری و همکاری با منطقه بین المللی فناوری رویکردی نو در جهت آشنایی فیزیکی با علوم فناوری در کنار دانش تئوری است.

اصغری شیوایی ادامه داد: باهدایت دانشجویان و حضور اساتید دراین المپیک بینش دانشجویان نسبت به دنیای نوین فناوری و رشد استعدادها و پویایی رشد می کند و دید جوانان در زیست بوم آینده کشوردر حوزه های نوظهور،علمی می شود.

قدرت بازدارندگی پدافند کشورمان درمنطقه ایجاد اطمینان خاطر کرد

وی ادامه داد: همکاری دانشجویان در تیم های منطقه بین المللی فناوری نوید بخش ارتباط دانشجویان با حوزه صنعت و دانش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری توضیح داد: در طی روزهای برگزاری المپیک فناوری همه روزه گروههایی از دانشجویان از سوی دانشگاه برای حضور در المپیک فناوری با هدف بازدید و کشف استعدادها اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، اولین دوره المپیک فناوری در ۶ حوزه هوش مصنوعی، برنامه نویسی، امنیت سایبری، رباتیک، ربات های جنگجو، و پهباد از اول تا امروزهفتم آبان در منطقه بین المللی نوآوری ایران، پارک فناوری پردیس طی روزهای گذشته برگزار و مراسم اختتامیه این رویداد علمی امروز برگزار می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha